miercuri, 11 august 2010

s-au copt papadiile

... mda, soarele apune, eu ma intorc spre casa, nemotorizat:) .. prin tractiune pietonala ... daca mi se permite a folosi termenul acesta :) ... pe drum insa am gasit ... o imagine:) ce imi spunea ca ... s-au copt papadiile :) ... nu o sa o descriu in mii de cuvinte, dar nici nu o sa scriu putin... ci atat as vrea sa scriu cata sare incape intr-o supa pentru a fii numai buna :) ...dar gata cu introducerea, asteapta un pic sa scotocecs sa vad ce gasesc. A! Uite .. o imagine :

... atunci cand soarele coboara, cand pe raportorul cerului acesta atinge o pozitie apropiata cu 180 grade:) ... lumina lui parca tese o manta verde-galbuie, aproape fosforescenta printre firele ierbii:) .. pe semne ca ar vrea sa o apere asa de frigul noptii :) ...
... :) oare aceasta lumina sa fie lumina care coace papadia? :) ...s-au copt papadiile ... si daca toamna se coc strugurii atunci:) ... inseamna ca zilele in care papadiile zambesc catre soare sunt zilele ce marcheaza „toamna” primaverii! ... hm, ca sa vezi logica:P ... suntem abia pe la sfarsitul lui aprilie :) .. aprilie incununat cu pete gri si totusi albe...da, albe. Soarele de care va ziceam, ala..somnorosul, nu alinta doar iarba, ci da o nuantza noua papadiei coapte:) ... Din gri, aceasta devine alba aproape, iar in contrast cu verdele parca impodobeste creatia lui Dumnezeu cu inca o minune :) ... o privesc acum in gand, zambesc:) ... stii de ce? nu e un secret, am sa imi impartasesc gandul cu tine. Viata ca o papadie coapta:), adica gri, dar daca in inimi e soarele dragostei, oare viata asta gri nu devine ca si in imaginea ce ti-am adus-o? Oare nu devine ea o papadie coapta scaldata in lumina, aproape alb fosforescent? :) ... ah, ce mult face optimismul realist dat de nadejdea in Dumnezeu, caci nadejdea face sa creasca dragostea in inima ta:) ...
ma intind .... am sa ma opresc din scris, dar nu inainte de a sufla o papadie ... coapta ...

....cine prinde cele mai multe umbrelutze plutitoare are ... o inima ce vrea sa imparta culoare cu ceilalti :)
     Ce ganduri copilaresti :) ... nu doar copiii pot sufla intr-o papadie coapta. Inceraca si tu ...adultule din ziua de azi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu